Dark Metal

AccueilAccueil  SiteSite  GalerieGalerie  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

INFERNAL

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
NightSoul
Where Dead Angels Lie

MessageSujet: INFERNAL   Lun 18 Mai - 16:43

Autre personnalité sur le retour : David Parland (ex-NECROPHOBIC, DARK FUNERAL) accompagné du batteur Tomas Asklund (ex-DARK FUNERAL, DISSECTION, GORGOROTH) et le guitariste Martin Halfdan (ex-NECROPHOBIC) au sein du groupe Infernal.
Petite extrait du Myspace
Citation :
Minor update May 17, 2009
We are still working on the demo - soon the be released (and to be downloaded for everyone), but since we all are working with other projects and things at the moment, things progress slightly slow, but within a month the first real demo of this new incarnation of INFERNAL "The Infernal Return" shall finally be completed and finished. Vocals are now laid down for all tracks except the last song - which will be the title track of this demo "The Infernal Return", and not "Killing Christ" which we will save for later.

Anyway, the three tracks already uploaded "The Darkside Calls", "Godforsaken (With Hate I Burn) and "Of The Seven Gates" show pretty well what to expect from this new incarnation of this band. DARK & EVIL, FAST & HEAVY, but at the same time MELODIC and ATMOSPHERIC.

Check back within a couple of weeks!

Infernal Greetings,
David & INFERNAL
http://www.myspace.com/officialinfernal
Revenir en haut Aller en bas
Satanized
Modo Of The Light's Bane
Modo Of The Light's Bane

MessageSujet: Re: INFERNAL   Lun 18 Mai - 16:56

Pfffff .... si c'est pas une mode qu'est ce que c'est alors !!!!!!!!!!!!
C'est marrant j'ai toujours détésté dark funeral mais j'aime bien le premier MLP de Infernal ...

Enfin .. je conseille à tous de laisser toute ces niaiseries et d'acheter le dernier Katharsis . Putain si ça continue je vais me bannir moi même de ce forum à force d'être désagréable ....

INFERNAL
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1